понеделник, 4 декември 2017 г.

Един американец говори за своята нова родина - Донбас

Ръсел Бентли - "Тексас"

В защита на каузата на Донбас са се явили доброволци от различни държави, които воюват рамо до рамо с местното опълчение. Екипът на „Донбаска пролет“ среща такъв доброволец и разговаря с него. Нашият събеседник е американецът Ръсел Бентли, известен с прякора „Тексас“. Пристига тук в края на 2014 година, за да се включи на страната на Донбас. Попитахме го какво търси един американец толкова далеч от родината си. Тексас ни отговаря на чист американски:„Тук съм, защото ми дойде до гуша от престъпленията, които американското правителство върши по света – Югославия, Ирак, Афганистан, Панама, Гренада. Като видях Майдана веднага ми стана ясно, че той е една фалшива революция, един американски проект на ЦРУ. После като видях какво извършиха нацистите в Одеса, как изгориха всички тези хора, бях толкова бесен...Срамувах се, че живея в Америка“...


“Обожавам моя нов дом /Донбас/. Щастлив съм, че съм тук. Дойдох да се сражавам срещу фашизма. Правим точно това, и побеждаваме!“.

За информация за предтоящи прожекции на филма, следете раздел "Събития" на фейсбук страницата на "Донбаска пролет", както и раздел "Предстоящи прожекции" в блога.

Няма коментари:

Публикуване на коментар